Ulkowy, dnia 05.12.2017r.
ZAPYTANIE OFERTOWE 1/PV/2017
Niniejszym zwracamy się prośbę o ofertę na dostawę i montaż elektrowni fotowoltaicznej o łącznej mocy 137,8 kW oraz pompy ciepła do CWU o mocy 2,2 kW. Postępowanie prowadzone jest w trybie konkurencyjności.
- INFORMACJE OGÓLNE
Nazwa i adres Zamawiającego:
Zakład Tartaczno – Stolarski Spółka Cywilna
Ulkowy 69
83-032 Ulkowy
NIP: 593-00-00-250
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Dostawa i montaż elektrowni fotowoltaicznej o łącznej mocy 137,8kW oraz pompy ciepła do CWU o mocy 2,2 kW
Miejsce realizacji inwestycji:
Ulkowy 69
83- 032 Ulkowy
Dane techniczne przedmiotu zamówienia:
Polikrystaliczne panele fotowoltaiczne o mocy 260 kWp – 530 szt.
Okablowanie solarne – 1 zestaw
Falownik 3-fazowy – 8 szt.
Zabezpieczenie DC/AC – 1 zestaw
Konstrukcja aluminiowa – 1 zestaw
Pompa ciepła do CWU o mocy 2,2 kW
- KOD CPV
45261215-4
45311000-0
45331000-6
- NAZWA KODU CPV
Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych.
Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych.
Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych.
- TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Prace mają być wykonane do 31.12.2018r.
- UPRAWNIENIA DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI LUB CZYNNOŚCI
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
- a) Akceptują treść zapytania i załączników bez zastrzeżeń.
- b) dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie odpowiednie do funkcji, jakie zostaną im powierzone przy realizacji niniejszego zamówienia. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą imienny wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich prac, w tym:
– co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia instalatora OZE potwierdzone przez Urząd Dozoru Technicznego, lub uprawnienia równoważne.
- WIEDZA I DOŚWIADCZENIE
Oferent wykaże, że w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył budowę 5-ciu instalacji fotowoltaicznej/-ych o mocy/-ach łącznych minimum 175 kW-pojedyncza instalacja nie mniej niż 35 kW (ZAŁĄCZNIK NR 3).
VIII. SYTUACJA EKONOMICZNA I FINANSOWA
Oferent, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia polisy (7 dni od dnia wyboru Wykonawcy), a w przypadku jej braku, innego dokumentu, potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia i zgodnej z kodem PKD, co najmniej na kwotę 350.000,00 zł po uznaniu oferty za najkorzystniejszą.
- WYKLUCZENIA
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie może zostać udzielone podmiotowi powiązanemu z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, w związku z czym Oferent zobowiązany jest do dostarczenia wraz z ofertą oświadczenia stanowiącego:
Załącznik nr 2. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych
do niniejszego zapytania ofertowego. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Oferentem , polegające w szczególności na:
uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- LISTA DOKUMENTÓW/OŚWIADCZEŃ WYMAGANYCH OD WYKONAWCY
Ofertę należy przygotować na formularzu ofertowym załączonym do zapytania ofertowego.
Oświadczenia będące załącznikami do zapytania ofertowego.
Dokument rejestrowy o ile nie jest dostępny w ogólnopolskiej bazie danych.
Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków.
Karty katalogowe paneli i inwerterów będziecie przedmiotem oferty w języku polskim.
Inne dokumenty potwierdzające kwalifikowalność oraz oświadczenia złożone przez oferenta w postępowaniu.
- DODATKOWE WARUNKI
Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium 31.000,00 złotych
Udokumentowanie w przeciągu 7 dni od wyboru Wykonawcy realizacji klauzuli społecznościowej w ramach zamówienia.
Umowa zostanie podpisana nie później niż 31.12.2017r., po spełnieniu wymogu wsparcia w zakresie pozyskania gwarancji ubezpieczeniowej, lub dokumentu zamiennego oraz udokumentowanie spełnienia klauzuli społecznościowej.
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
- WARUNKI ZMIANY UMOWY
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w wyniku zmiany umowy o dofinansowanie oraz w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń w momencie dokonywania wyboru oferty, a w szczególności nieprzewidzianych zdarzeń losowych.
- PRZESŁANKI ODRZUCENIA OFERTY
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
- a) jej treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego.
- b) zostanie złożona po terminie składania ofert.
- c) nie będzie kompletna.
- d) nie będzie spełniać wymogów stawianych w zapytaniu ofertowym.
- UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający unieważni postępowanie, gdy cena najkorzystniejszej oferty
przewyższy kwotę, którą nabywca może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia lub
postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
- WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
- Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 31000,00 złotych (słownie: trzydzieści jeden tysięcy złotych).
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formie i w sposób, jak określono poniżej. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i formie oraz w wymaganym terminie, zostanie wykluczony z postępowania.
- Wadium może być wniesione w pieniądzu na następujący rachunek Zamawiającego:
Zakład Tartaczno – Stolarski Spółka Cywilna
Ulkowy 69
83-032 Ulkowy,
nr rachunku: 11 1030 1654 0000 0000 4765 7201
z dopiskiem: „Wadium – Znak sprawy: 1/PV/2017”
- Zwrot wadium nastąpi po podpisaniu Umowy z Wykonawcą.
- Zamawiający zatrzyma wadium jeżeli Wykonawca będzie uchylał się od podpisania umowy, w terminie określonym w zapytaniu ofertowym i/lub Wykonawca nie przedstawi w ciągu 7 dni od wyboru dokumentów wymaganych przed podpisaniem umowy.
- KRYTERIA OCENY I OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Cena netto oferty 40%
Czas usunięcia awarii od momentu zgłoszenia usterki (w godzinach) 15%
Gwarancja na prace montażowe 15%
Gwarancja producenta na panele 30%
Oceniana oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikających z kryteriów oceny oferty, wyliczanych na podstawie następujących wzorów:
1) Cena netto oferty
Wartość oferty
najtańszej (w pln)
Cena = —————————- x 100 x znaczenie 40% (max. 40 pkt.)
Wartość oferty
badanej (w pln)
2) Czas usunięcia awarii od momentu zgłoszenia usterki (w godzinach): (max. 15 pkt.)
• do 24 godz. – 15 pkt.
• od 24 do 48 godz. – 5 pkt.
• powyżej 48 godz. – 0 pkt.
3) Gwarancja na prace montażowe (max. 15 pkt.)
• 5 lat – 15 pkt.
• poniżej 5 lat – 0 pkt
4) Gwarancja producenta na panele (max. 30 pkt.)
- 15 lat – 30 pkt.
- 10 lat – 15 pkt.
• poniżej 10 lat – 0 pkt
- TERMIN SKŁADANIA OFERT
do dnia 22.12.2017r., godz. 16:00.
- MIEJSCE I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
Zakład Tartaczno – Stolarski Spółka Cywilna
Ulkowy 69
83-032 Ulkowy,
- OSOBA DO KONTAKTU W SPRAWIE OGŁOSZENIA
Szymon Mironowicz
Zalecane jest aby zapytania kierować za pomocą e-mail na adres zapytanie@mir-consulting.pl . Odpowiedź na zapytanie zadane w dniu roboczym (poniedziałek-piątek, godz. 8:00-16:00) zostanie udzielone nie później niż w kolejnym dniu roboczym i opublikowane na portalu. W temacie wiadomości, lub treści e-mail nalży powołać się na numer postępowania tj. 1/PV/2017 i nazwę Zamawiającego
- NR TELEFONU i ADRES E-MAIL OSOBY UPOWAŻNIONEJ DO KONTAKTU W SPRAWIE OGŁOSZENIA
E-mail: zapytanie@mir-consulting.pl, tel. 796161303